Pagina's

dinsdag 21 november 2017

Victoria is af!

Victoria, het varken.

Nou druk bezig geweest hoor!
Vasten haken, tellen, meerderen, vasten haken, tellen... Oh nee dat zijn er niet genoeg of juist net teveel. Dus weer uithalen en op een bepaald punt opnieuw beginnen.
Het was soms een beetje 'bloed, zweet en bijna tranen' maar ze is af.
Maar wat een dot is het geworden zeg! En dat voor mijn eerste echte knuffel ;-)

Ik heb het boekje, Knuffels op de Kreadoe in Utrecht gekocht.
Ik zag op een kraam de leukerds staan die in het boekje 'Knuffels' van Christel Krukkert beschreven staan. Helaas had het kraam het boekje niet meer, maar wat is de Kreadoe zonder hobbyboekenstands, dus even verder zoeken.
En ik die nooit van die poppetjes zou gaan haken is verslaafd aan het worden. En het zullen vast nog niet de laatste zijn...
Ik ben ondertussen alweer bezig met Jules, de giraf.

Gebruikte kleuren:
Catona van Scheepjes:
Lijf: licht roze 263, restje donkerbruin 162
Jurkje: groen 205, wit 106, geel 208
Haaknaaldnummer 2

Fijne dag!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: